A Kiss Attila borászat új kampányt indít a Mátrai borvidék népszerűsítésére, „A Mi Mátránk” névvel
Sokat jelent nekünk a Mátra. Gyerekkorunk, felnőttkorunk, hétköznapjai sztorijaink, családi történeteink, domboldalaink, szőlősoraink és boraink cseppjei is egytől-egyig mátrai romantikával vannak átitatva. ”A Mi Mátránk” kampányunk szenvedélyét is ezen elemek hajtják. Szeretnénk megmutatni Neked azt a csodát, amely térségünkben található, értékeinket eljuttatni hozzád, amelyeket szüleinktől, nagyszüleinktől kaptunk és nem utolsó sorban meginvitálni Téged, hogy szippants bele a mátrai levegőbe, varázsolódj el szőlősoraink között, hogy aztán soha ne felejtsd el!
„Tudjuk, hogy van hova fejlődnünk! A borvidékünkről, a valóságtól egészen eltérő fogyasztói elképzelésekkel találkozunk. Azon dolgozunk nap mint nap, hogy ezt megváltoztassuk! Borainkon keresztül szeretnénk megmutatni azt a sok-sok értéket, ami ”A Mi Mátránk” szenvedélyünket hajtja. Megmutatni az otthonunkat, a borvidékünket. Megmutatni, hogyan telnek a napjaink. Megmutatni a Mátrát az összes értékével, rejtett, csodaszép titkaival, és felfedezni való kincseivel. A Mátrát, ahogyan mi látjuk. Innen ered a kampányunk szlogenje: A Mi Mátránk.” – Kiss Attila
De, hogy egy kis áttekintést is belefűzzünk a gondolatainkba: ha országos összehasonlítást nézünk, azt látjuk, hogy Mátra lassabban kibontakozó utat jár be, ellenben a többi hazai borvidékkel. Igyekszünk ezt a lemaradást behozni. Az utóbbi években térségünkben is megjeletek a minőségi bortermelő pincészetek és a családi pincészetek új generációs tagjai is, a minőség iránti elköteleződéssel, tenni akarással és kreativitással.
Hitted volna, hogy a Mátra nemcsak az illatos és könnyű borok hazája?! Bizony! A talajszerkezet vulkanikus, a klíma hűvösebb errefelé, annak ellenére, hogy a hegyoldalak lejtői sok napsütést nyelnek el. Az ország legillatosabb, legszebb savú borait készítik itt, amelyek játékosak, komplexek és elegánsak. Fehérboros vidék lenne? Nem! Valamikor réges-régen komoly kadarka ültetvények voltak megtalálhatók a Mátrában. Ma reneszánszát élik a kékszőlős ültetvények. A pinot noir, a kékfrankos és a kadarka is komoly kihívói az ország más részein termelt kékszőlőinek.
Kampányunk célja továbbá tájékoztatni a fogyasztókat a bor felelősségteljes módon történő fogyasztásáról és a káros alkoholfogyasztáshoz kapcsolódó kockázatokról. Erre vonatkozóan a Wine In Moderation fenntartható borkultúra tanulmányait fogjuk alapul venni és felhasználni az kampányunkban.
Tarts velünk a Mátrába, mi megmutatjuk ”A Mi Mátránk”!
Kövess minket közösségi oldalainkon!
facebook: www.facebook.com/kissattilabor
instagram: @kissattilabor