A Cseri Pincészet különleges CSR kampány keretein belül hívja fel a figyelmet a hazai vendéglátás újraindulásának támogatására; 6 kiemelt partnerükkel összefogva egy pohár Rozét vagy Sauvignon Blanc-t ajándékoznak minden étlapról rendelő vendégnek.
Az Á la carte rendelések felpörgetése kulcsfontosságú szerepet játszik a kezdeményezésben, mellyel minden, a kampányhoz csatlakozó fogyasztó segítő kezet nyújt a gasztronómiának és vendéglátásnak, ami a koronavírus-járványnak köszönhetően az egyik legjobban veszélyeztetett ágazat lett Magyarországon.
Cseri Norbert, a pincészet főborásza így fogalmazott: „Bár a járványügyi helyzet minden vendéglátó számára egy komoly kihívásokkal teli időszakot okozott, bízunk benne, hogy közös erővel könnyebben ki tudunk törni a nehéz helyzetből, és fel tudjuk gyorsítani az újrainduláshoz szükséges folyamatokat. Hisszük, hogy az igazán jó pillanatok még csak most kezdődnek. Arra szeretnénk bátorítani meglévő és új vendégeinket, hogy tartsanak velünk ezen az úton, és rendeljenek a kampányban résztvevő partnereink étlapjáról.”
A „Közös úton egy pohár Cserivel – a még szebb pillanatokért” nevet viselő kezdeményezésben 6 Győr-Moson-Sopron megyei vendéglátóegység fog össze a jó cél érdekében: a Kristály Étterem, Szalai Vendéglő, Komédiás Étterem, Mákos Guba Étterem & Bisztró, A Major, és a MÁSik Oldal. A kampány utolsó napja június 7. (vasárnap) lesz, a kedvezményezett időszak azonban helyszínenként eltérő lehet. További információk a https://www.facebook.com/CseriPinceszet oldalon találhatók.
(sajtóközlemény alapján)