A Miskolci Egyetem Marketing Intézete immár másodízben szervezte meg az „Együttműködve versenyezni” Országos Városmarketing Versenyt. A verseny első, írásbeli fordulójában egy elemző pályamunkát nyújtottak be a csapatok egy szabadon választott településről, ezt 14 intézmény 43 háromfős csapata tette meg. Az írásbeli anyagok szakmai értékelése alapján a legjobb 12 csapat jutott be az országos fordulóba; itt már egy általuk kidolgozott kommunikációs stratégiát kellett bemutatni a választott városra vonatkozóan.
A döntő házigazdája dr. Piskóti István, a miskolci Marketing Intézet igazgatója volt, a hatfős zsűri pedig a verseny védnökeiből és a támogatókból állt. A zsűri elnöke dr. Simon András, az MNB kommunikációs igazgatója és a Magyar Marketing Szövetség alelnöke volt, mellette pedig olyan neves cégek menedzserei és marketingesei foglaltak helyet, mint a Magyar Turizmus Zrt., az IBUSZ és a HVG.
A március másodikai rendezvény során mind a 12 csapat bemutatta a prezentációját – közöttük a két pécsi is. Díjazásra került az első három helyezett, illetve a támogató cégek által kiírt további különdíj-pályázatok nyertesei. A zsűri végső értékelése alapján az első helyezett a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karáról érkező Ci-Team csapat lett (Németh Péter, Parti Alexandra és Páger Balázs), akik Villány városa számára dolgoztak ki egy megvalósítható marketingstratégiát „Együtt(l)evés à la Villány” címmel. A csapat felkészítője dr. Törőcsik Mária egyetemi tanár volt.