Kérem Várjon!
Hírek
Egri Bor Most
bori
2020 May 07.

A digitális tér jelentősége nemcsak ezekben a hónapokban, hanem hosszú távon is egyre fontosabb az életünkben. Még egy olyan terméknél is, mint a bor, ami alapvetően offline élvezhető. Az Egri Borműhely borászai ezért kommunikációs csatornáikat tovább bővítve idén tavasszal bemutatják új honlapjukat.

A 2018-ban alapított egyesület célja az Egri borvidék ismertségének növelése, kiemelten fókuszálva a fiatal, akár kezdő borfogyasztókra. Ennek érdekében indították el kommunikációs projektjüket Egri Bor Most néven, eddig olyan közösségimédia-csatornákon keresztül, mint a Facebook és az Instagram.

„Az új eszköz célja is az, hogy a jelenleg megszokott honlapsablonoktól eltérően mutassuk be az Egri borvidéket az online térben. Ennek megvalósításában az edukáció mellett kiemelt szerepet szánunk a szórakoztatásnak. Ez sok érdekes, aktuális és vizuálisan vonzó témával valósítható meg. Az egribormost.hu honlap segítségével a borfogyasztók széles körét szeretnénk elérni, hogy megmutassuk nekik, mennyi energia, frissesség és lendület van az Egri borvidékben és az itteni borászokban” – fogalmazza meg Gál Tibor borász. 

A cél elérése érdekében egy nem statikus honlap készült. A közösségi média és az online magazinok világától inspirálva olyan felületet alakítottak ki, amely folyton változik, és megjeleníti azokat a tartalmakat, amelyek izgalmasak lehetnek a borvidék aktuális történései iránt érdeklődőknek. Aki felmegy az oldalra, tájékozódhat borkóstolókról, boros eseményekről, újságcikkeket, interjúkat olvashat, megnézheti, hogy milyen a szőlő a dűlőkben, vagy éppen ki házasít egri bikavért.

„A borkedvelők számára kialakított kommunikációs felületeinken azért használjuk a kezdetektől az Egri Bor Most nevet, mert pont ezt szeretnénk megmutatni: milyenek ma az egri borok, milyenek a mindennapok a borvidéken” – ad betekintést a kommunikációs stratégia hátterébe ifj. Lőrincz György borász. 

Honlap: https://www.egribormost.hu/


Az Egri Borműhelyről

Az Egri Borműhelyt olyan egri borászok közös gondolkodása, együttműködésre való törekvése hozta létre, akik számára világos volt, hogy egymással összefogva messzebbre jutnak el, és így érhetnek el eredményeket a borvidék ismertségének növelésében.

2016-ban ültek le először erről beszélgetni. Az irányt a borkínálat továbbfejlesztése, a meglévő márkák pontosítása és a legmagasabb borkategória meghatározása rajzolta ki. A gyakorlatban mindez az egri bikavér megerősítését, az egri csillag piaci megszilárdítását, a Szépasszony-völgy újradefiniálását, az egységes Egri palack megalkotását és bevezetését, valamint azt a törekvést jelenti, hogy igyekeznek vonzóvá tenni a helyi borokat a fiatal fogyasztók számára.

Az Egri Borműhely tagjai: Bolyki Pincészet és Szőlőbirtok, Eszterházy Károly Egyetem, Gál Tibor Pincészet, Juhász Testvérek Pincészete, Ostoros Családi Pincészet, Petrény Winery, St. Andrea Szőlőbirtok, Thummerer Pincészet és Szőlőbirtok, Tóth Ferenc Pincészet.


Fotó: Busák Attila